20 квітня, вівторок
Українська література 9 клас
П. Куліш – відомий
письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач,
автор підручників для школи,
українського правопису. Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність
П. Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження
і культурного збагачення нації.
Перегляньте відеоурок:
А тепер найцікавіше відео від учнів та вчителів Шосткинської школи №1:
Українська мова 9 клас
Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення)
Перегляньте відеоурок:
Прочитайте правило на с.195-196. Виконайте вправу 424, с. 197 (усно) та вправу 426, с. 198 (письмово).
Зарубіжна література 6-А клас
Контрольна робота № 5. Поетичне бачення світу
1. Генрі Лонгфелло – видатний поет:
а) англійський; б) український; в) шотландський; г) американський.
2. Автором вірша «Моє серце в верховині» є:
а) Мацуо Басьо; б) Дж.Родарі; в) Г.Лонгфелло; г) Р.Бернс.
3. З якого твору рядки: «Не вірю я чужим речам, А вірю я своїм очам»:
а) «Моє серце в верховині»; б) «Листівки з видами міст»;
в) «Пісня про Гайавату»; г) «Чесна бідність».
4. Наявність у хайку слів та словосполучень «сніг», «сакура», «квітучий персик», «хризантема» є прикладом використання:
а) метафор; б) епітетів; в) «сезонних слів»; г) повторів.
5. Владика Життя зібрав племена індіанців, щоб … :
а) покласти край ворожнечі; б) закликати до завоювань;
в) захистити землю від загарбників; г) пригостити смачною їжею.
6. Вірші Мацуо Басьо за формою:
а) танка; б) хайку; в) рубаї; г) сонети.
7. Установіть відповідність між твором і його автором.
1 «Листівки з видами міст» А Г.Лонгфелло
2 « Пісня про Гайавату» Б Мацуо Басьо
3 « На всохлу гілку…» В Дж.Родарі
4 «Моє серце в верховині» Г Р.Бернс
Д Алкман
8. Установіть відповідність між письменниками та рядками з їхніх творів.
1 Мацуо Басьо А «Ось Рим, Колізей, Капітолій і Форум…»
2 Р.Бернс Б «На всохлу гілку сів ночувати крук…»
3 Дж.Родарі В «Моя дума в верховині соколом буя…»
4 Г.Лонгфелло Г «…мила пісенька весни, линь все далі й далі».
Д « Із червоного каміння
Всі зробили люльки згоди».
9. Яка головна думка розділу «Люлька згоди» («Пісня про Гайавату»).
10. З якого твору наведені рядки і хто його автор? Схарактеризуйте настрій вірша.
Будь здорова, верховино, любий рідний край,
Честі й слави батьківщино, вольності розмай!
11. Які пам’ятки історії та культури Італії згадуються у вірші «Листівки з видами міст»?
Як автор підкреслює їх історичну цінність?
12. Напишіть твір-мініатюру «Гайавата – національний герой».
Виконати контрольну роботу і надіслати вчителю!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар