середа, 14 квітня 2021 р.

15 квітня, четвер

Українська література 9 клас

Контрольна робота. "Творчість Т.Шевченка" (виконують обов"язково всі і надсилають вчителю!!!)
1.Визначте, кому адресоване послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…
а)Українським кріпакам;  б)ліберальному панству;  в)царському уряду
2.Головна думка поеми Т. Шевченка «Кавказ»:
а)засудження загарбницької політики царського уряду    б)захоплення історією, міфологією народів Кавказу     в)уславлення мужності горців, краси кавказької природи
3.Провідною думкою послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…» є:  а)утвердження сили знань, навчання;    б)утвердження того, що становище кріпаків можна змінити революційним шляхом    в)засудження панів-лжепатріотів, їхнього комплексу меншовартості.
4.Свій твір «Гайдамаки» письменник присвятив людині, яка безпосередньо брала участь у його викупі з кріпацтва (розділ «Передмова») :  а)В. Григоровичу;    б)К. Брюллову;    в)І. Сошенку.
5. Назвіть, скільки поезій ввійшло до першої збірки поезій Т. Г. Шевченка.   а)7    б)8   в)9
6.Укажіть, як здобули гроші для викупу Т. Г. Шевченка з кріпацтва.  а)організували благодійну виставку картин;  б)взяли в борг  в)розіграли в лотерею картину К. Брюллова.
7.Ляхи у поемі «Гайдамаки» порівнюються із(розділ«Інтродукція»):
а)жорстокими псами;   б)вельможною панею;   в)чорними воронами
8.Назвіть рік, коли Т. Г. Шевченка викупили з кріпацтва.   а)1837    б)1838    в)1839
9.Укажіть, як називалася перша збірка поезій Т. Г. Шевченка.
а)"Кобзар"     б)"Художник"    в)"Думи мої,думи..."
10.Село, у якому народився Т. Г. Шевченко, називалося  а)Моринці    б)Кирилівка    в)Тарасівка
11. Словами «Реве та стогне Дніпр широкий…» починається твір Шевченка
а)«Причинна»   б)«Гайдамаки»   в)«Чигрине, Чигрине…»
12.Визначте героя твору за уривком: "...покинула серед шляху дитину.а сама втопилася.."
а)Катерина ( поема "Катерина")   б)Ганна ( поема "Наймичка")   в)безіменна героїня ( "Сон")
13.Упізнай героя твору:   "...сирота убогий,    Ні сестри, ні брата. нікрго нема   Попихач жидівський , виріс у порога;   А не клене долі, людей не займа.."
а)Ярема ( поема " Гайдамаки")    б)Іван Підкова ( поезія "Іван Підкова")    в)Тарс шевченко ( поезія " Якби ви знали , паничі..")
14.Твір "Причинна" Т. Шевченка за жанром є:   а)баладою в романтичному дусі    б)соціально-побутовою поемою    в)ліричним пейзажним віршем
15.За жанром твір «До Основ’яненка» - це   а)елегія   б)послання   в)поема
16.За поданим фрагментом із твору Т. Шевченка  "Отаке-то на сім світі Роблять людям люде! Того в’яжуть, того ріжуть, Той сам себе губить… А завіщо? Святий знає. Світ, бачся, широкий, Та нема де прихилитись В світі одиноким. Тому доля запродала Од краю до краю, А другому оставила Те, де заховають. Де ж ті люди, де ж ті добрі, що збирались з ним жити, їх любити? Пропали, пропали!"        визначте його назву та ідею:
а)«Причинна»; вболівання за долю бідного козака, якому немає щастя в цьому світі;
б) «Катерина»; засудження морального кодексу, за яким пан-офіцер може занапастити життя простої людини, а батьки – вигнати свою дочку з дому;
в) «Тополя»; можливість перевтілення людини в живу природу.
17.Укажіть, які реальні історичні події зображено в історико-героїчній поемі  Т. Шевченка «Гайдамаки»?
а)події національно-визвольної війни під проводом Богдана Хмельницького
 б)військові походи на Туреччину під проводом Дмитра Конашевича-Сагайдачного
 в)козацько-селянське антифеодальне повстання 1768 р., відоме в історії як Коліївщина
18.Рядки Т. Шевченка
У всякого свого доля
І свій шлях широкий:
Той мурує, той руйнує,
Той неситим оком
За край світа зазирає…  
  є фрагментом із твору:    а)«Сон»    б)«Гайдамаки»    в)«Три літа»
19.Заклик до боротьби за національне і соціальне звільнення
…Борітеся – поборете,
Вам Бог помагає!
За вас правда, за вас слава і воля святая!...   
   звучить у творі         Т. Шевченка:
а)«Великий льох»    б)«Кавказ»    в)«І мертвим, і живим, і ненародженим…»
20.У якому творі змальовано образ Прометея?   а)«Кавказ»    б)«Сон»    в)«Гайдамаки»
21.Укажіть мотиви, які лягли в основу поезії "Думи мої, думи мої…"
а)гірка доля України   б)становище України в світі   в)доля митця
22.До якого періоду Творчості Т.Шевченка належить поема «Гайдамаки»? 
а)раннього   б)періоду «Трьох літ»   в)періоду заслання
23.Який твір відкриває  перше видання «Кобзаря» Т.Шевченка? 
а)«Тополя»   б) «Думи мої, думи моЇ…»    в) «Катерина»
24.Яку назву має серія картин, намальованих після подорожі Шевченка в Україну?
а)“Мальовнича Україна”   б)“Живописна Україна”    в)“Спогади про Україну”

Мистецтво 9 клас

Телебачення: реальний та ілюзорний світ. 
Переглянути відеоурок та виконати завдання, надіслати вчителю для оцінювання:
Завдання 1
Показ фільмів на телебаченні відбувається, тільки якщо 
А)фільм розміщений в інтернеті
Б)узгоджене право на трансляції фільм 
В)не є суспільним надбанням 
Г)фільм з іншої країни
Завдання 2
Що спонукає різні телеканали купувати формати розважальних шоу?
А)підтримка дипломатичних стосунків
Б)масовий успіх шоу
В)акції та знижки на шоу
Г)боротьба з «піратством» в мережі
Завдання 3
Перше реаліті-шоу про виживання на острові, яке створили в Україні називається
А)«Останній герой»
Б)«Хата на тата»
В)«Майданс»
Г)«Орел і решка»
Завдання 4
Телеміст в ток-шоу використовують для
А)прямого спілкування між різними містами, країнами тощо
Б)розбавлення сітки програми
В)щоб не телефонувати на роумінг
Г)гучної реклами
без відповіді
НадіслатиДеякі задачі мають такі варіанти , як збереження, скидання, підказки або показ відповіді. Ці варіанти слідують кнопці Надіслати.
Завдання 5
Музичний відеокліп не має на меті
А)популяризувати виконавця
Б)рекламувати продукцію
В)ідейно доповнити пісню
Г)охопити глядацьку аудиторію телеканалів

Мистецтво 8-А клас

Романтизм в образотворчому мистецтві.
Підготуйте повідомлення про творчість митця-романтика (у вигляді реферату, слайд-шоу або презентації). Роботу надішліть вчителю.

Образотворче мистецтво 6-А клас

Міфи рідного краю. 
Переглянути відеоматеріал
Створити скульптурний образ міфологічного персонажа українських легенд, міфів (пластилін). Роботу надіслати вчителю!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар