Вівторок, 16 листопада
Зарубіжна література 9-А клас
Контрольна робота №2 з теми «Романтизм». Виконайте тести і надішліть роботу вчителю
Запитання 1. Романтизм зародився на межі:
А)XVI—XVII ст.; Б)XVII—XVIII ст.; В)XVIII—XIX ст.
Запитання 2. Представником романтизму НЕ є:
А)Г. Гейне; Б)Ф. Шиллер; В)Дж. Байрон.
Запитання 3. Назву збірки «Книга пісень» Гейне запозичив у:
А)Данте; Б)Петрарки; В) Шекспіра
Запитання 4. Легенда про красуню Лорелей стала основою вірша:
А)«Не знаю, що стало зо мною...»; Б)«Коли розлучаються двоє...»; В)«Вечірні промені ясні...».
Запитання 5. Мазепа з однойменної поеми Дж. Ґ. Н. Байрона розповів шведському королю про:
А)покарання за кохання; Б)першу виграну велику битву; В)двобій із польським магнатом.
Запитання 6. Для романтизму характерні такі ознаки:
А)суворі правила; Б)зверхнє ставлення; В)незвичайні герої діють у незвичайних обставинах.
Запитання 7. Представником німецького романтизму був:
А)Байрон; Б) Гейне; В)Шиллер
Запитання 8. На створення збірки «Книга пісень» Гейне надихнуло кохання до:
А)Терези; Б)Матильди; В)Амалії.
Запитання 9. В оригіналі вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий...» постають поетичні образи:
А)сосни й пальми; Б)кедра й смереки; В)кедра й пальми.
Запитання 10. «Байронічним» називають:
А) героя, розчарованого у принадах світу; Б)героя-тираноборця; В)героя-коханця.
Запитання 11. Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:
А)історичну постать; Б)романтичного героя; В)героя фольклорних творів
Запитання 12. Встановити відповідності
1. «Мій дух як ніч...»
2. «Не знаю, що стало зо мною...»
3. «Коли розлучаються двоє...»
4. «Хотів би жити знов у горах...»
а) Моя ж душа, мов птах прип’ятий, Що прагне скель і висоти, Страждає в Англії пихатій.
б) ...Ніколи не плакали ми;
Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі.
в) Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів.
г) І бачить він сон про пальму, Що десь у південній землі ...
д) Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає
А)1-а; 2-д; 3-г; 4-в Б)1-б; 2-а; 3-в; 4-г
В)1-д; 2-а; 3-г; 4-б Г)1-в; 2-д; 3-б; 4-а
Запитання 13. Новий тип літературного героя, створений Байроном, — тип:
А)розчарованого бунтівного індивідуаліста;
Б)борця із соціальною несправедливістю;
Запитання 14. Романтизм стверджує свої естетичні позиції в боротьбі з:
А)бароко; Б)класицизмом; В)сентименталізмом.
Зарубіжна література 8 клас
Контрольна робота № 1. Розділ «Античність». Виконайте тести і надішліть роботу вчителю
1. Вкажи, що в перекладі з латини означає слово античний:
А. грецький Б. історичний В. римський Г. давній
2. Вкажи автора поезії «Барвношатна владарко, Афродіто…»:
А. Гомер Б. Вергілій В. Сапфо Г. Овідій.
3. Вкажи предмет, на якому була зображена модель світу за уявленням давніх греків:
А. кубок Зевса Б. лук Афіни В. ліра Афродіти Г. щит Ахілла
4. Вкажи тему твору Тіртея «Добре вмирати тому…»:
А. оспівування величі та сили духу людини перед лицем смерті;
Б. оспівування краси рідної природи;
В. уславлення історії рідного краю;
Г. уславлення тих, хто стає на захист вітчизни.
5. Вкажи, яку таємницю приховував Прометей (Есхіл «Прометей закутий»):
А. як викрасти вогонь з Олімпу; Б. чого навчилися люди;
В. яка доля очікує Зевса; Г. хто така Іо.
6. У своєму вірші давньогрецька поетеса Сапфо звертається за допомогою до:
А. Зевса Б. Афродіти; В. Аполлона; Г. Афіни.
7. Найвеличнішим пам’ятником собі вважав власну поетичну творчість:
А. Горацій Б. Вергілій В. Октавіан Август Г. Овідій.
8. Міфологічний символ «троянський кінь» означає:
А. презирство до ворога Б. щиру повагу В. лестощі Г. підступність.
9. Гуманістичний зміст «Іліади» Гомера полягає у:
А. змалюванні мужності та доблесті воїнів;
Б. засудженні війни, співчуття людському горю;
В. показі природи; звичаїв і традицій давніх греків;
Г. звеличенні могутності богів, нездоланності їхньої волі.
10. Овідій був сучасником:
А. Есхіла, Софокла Б. Сапфо, Анакреонта
В. Верґілія, Горація. Г. Піндара, Алкея.
11. Вкажи, літератури яких стародавніх країн об’єднують поняттям «антична література»:
А. Єгипту і Греції Б. Греції та Риму
В. Єгипту, Греції та Риму Г. Давньої Греції та Давнього Риму.
12. Вкажи, яке почуття домінує у вірші Сапфо «До Афродіти»:
А. радість розділеного кохання; Б. сум за вітчизною;
В. почуття гордощів за коханого; Г. любовна туга.
13. Ідея служіння, самопожертви, свободи є основною у творі:
А. «До Афродіти» Сапфо; Б. «Прометей закутий «Есхіл»;
В. «Життя поета» Овідія; Г. «До Мельпомени» Горація.
14. Яблуко розбрату є міфологічним символом:
А. приводу для великої сварки; Б. подарунка від щирого серця;
В. неприємного відкриття; Г. умови примирення ворогуючих сторін.
15. На честь якого давньогрецького бога влаштовувалися змагання драматургів?
А. Аполлона Б. Діонісія В. Аїда Г. Зевса.
16. Хто з богів покровительствував троянцям?
А. Артеміда Б. Гера В. Гермес Г. Аполлон.
17. Як називає Гомер греків в «Іліаді»,
А. греками; Б. ахейцями; В. еллінами; Г. римлянами.
Зарубіжна література 7-А клас
ІСТОРІЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ. Вальтер Скотт як засновник жанру історичного роману. Широка панорама життя середньовічної Англії в романі «Айвенго»
Перегляньте відомості про птсьменника:
Перегляньте відеоурок:
Образотворче мистецтво 7-Б клас
Образ в архітектурі. «Кожному дому – свій господар» . Архітектурні пам’ятки України
Перегляньте відео, спробуйте намалювати пам"ятку архітектури.
Немає коментарів:
Дописати коментар