вівторок, 9 листопада 2021 р.

Середа, 10 листопада

Мистецтво 8-А клас

Романська архітектура. 
Лицарський кодекс честі
Прочитати, с. 46-55. Створити ескіз герба своєї школи або міста (кольоровий папір, ножиці, клей). Роботи надіслати вчителю.

Мистецтво 9 клас

Модернізм – у пошуках нового: зламані стереотипи (с. 42-55). 
Дослідіть творчість одного з митців модернізму (Василь Кандинський, Піт Мондріан, Казимир Малевич, Пабло Пікассо, Жорж Брак, Олександр Архипенко, Костянтин Бранкусі (Бринкуши), Іван Кавалерідзе, Давид Бурлюк, Карло Карра, Умберто Боччоні, Артюр Онеггер, Вільям ван Ален, Ле Корбюзьє, Сальвадор Далі, Едвард Мунк, Арнольд Шенберг, Анрі Матісс, Андре Дерен), підготуйте презентацію або реферат і надішліть вчителю. 

Зарубіжна література 7-А клас

Контрольна робота №1 «Фольклорна та літературна балада» (питання)
І. Тести
1. Дати визначення фольклорній баладі.
а. Жанр ліро-епічної поезії фантастичного, історико-героїчного або соціально-побутового змісту з драматичним сюжетом
б. Ліро-епічний жанр усної народної творчості з динамічним сюжетом, з трагічною, часто фантастичною розв’язкою
в. Різновид літературної творчості, внаслідок якої твір, що існує в одній мові «виникає» в іншій
2. Хто є центральним персонажем героїчних пісень, сказань усіх народів?
а. Воїн-богатир, наділений надзвичайними якостями: небувалою силою, мужністю, винахідливістю
б. Реальна історична особа, яка уславилась героїчними подвигами, захищаючи незалежність батьківщини
в. Мудрий і поважний правитель держави, який на чолі свого війська перемагає ворогів
3. Хто були авторами билин?
а. Західні слов’яни    б. Східні слов’яни   в. Печеніги та половці
4. Який билинний герой полонив Солов’я-Розбійника?
а. Святогор    б. Добриня   в. Ілля Муромець
5. Який народний жанр утворився від пісні, що призначалась для хорового виконання і супроводжувалась музикою і танцями?
а. Легенда   б. Пісня   в. Балада  
6. Що символізує ліс у баладі проРобіна Гуда?
а. Символ справедливого і вільного життя
б. Символ необмеженої королівської влади
в. Символ величної первозданної природи
7. Який художній прийом використаний у творі «Вересовий трунок»?
а. Порівняння   б. Алегорія    в. Антитеза
8.Кого з поетів було названо почесним громадянином нової французької республіки, творчість якого була направлена проти тиранії, несправедливості можновладців?
а. Стівенсона    б. Шиллера    в. Міцкевича
9. Що є ідеєю балади «Вересовий трунок»?
а. Розповідь про таємницю старовинного напою з вересу, який мав чарівну         властивість
б. Розповідь про легендарний народ пиктів, який підкорили шотландці
в. Оспівування нескореності та відваги пиктів у боротьбі з ворогами
10. Який герой отримав у житті моральний урок, що оцінювати людину потрібно не за її словами, а за її вчинками?
а. Робін Гуд    б. Князь Володимир  в. Король Лір
11. Легенда якого народу покладена в основу балади «Світязь»?
а. Литовського   б. Українського   в. Німецького
12. Яке твердження є правильним?  У творі «Рукавичка» :
а. Автор красномовно дає оцінку поведінці своїх героїв
б. Читач самостійно оцінює героїв, аналізуючи їх поведінку і діалоги
в. Автор утримується від оцінки своїх героїв і лише в останніх рядках твору робить висновки
ІІ. Дати відповідь на питання.
Назвіть твори жанру балади та наведіть приклади використання у баладах антитези.
ІІІ. Дати розгорнуту відповідь на питання
Яким є ваше ставлення до героя балади короляЛіра?

Українська мова 5 клас

Звуки і букви. Алфавіт
Давайте пригадаємо звуки і букви українського алфавіту:
Перегляньте наступне відео:
Виконайте звуко-буквений аналіз слів: груша, яблуня, бабуся, кукурудза, джміль, кущ, дзьоб, м’ята, лялька, країна, льон, тьохкає. Виконуйте так, як ми вже робили: пишете слово, в квадратних дужках позначаєте всі звуки, ставите наголос, рахуєте кількість букв і звуків. Роботу надсилаєте вчителю.

Українська мова 7-Б клас

Повторюємо тему "Іменник", с. 47, виконуємо вправу 16, с.53.
Роботи надсилаємо вчителю!

Немає коментарів:

Дописати коментар