середа, 21 грудня 2022 р.

Четвер, 22 грудня

Мистецтво 9 клас

 Тема. Епоха постмодернізму. Постмодернізм: експерименти в академічній музиці
Перегляньте відеоурок, виконайте тести:
Завдання 1   Чим відрізняється академічна музика від класичної?
А) Ці поняття означають одне й те саме
Б) Академічна музика — така, яка створюється в академічному процесі, тобто навчання в школах і університетах; класичну музику створюють досвічені люди
В) Класична музика — це музика епохи класицизму (1750-1820), а академічна — музика епохи академізму (1820-1913)
Г) Класична музика — зразкова, визнана у світі, а академічна — та, що створена будь-яким автором зі знаннями минулих епох, композиторів, стилів і технік
Завдання 2   Чому в п'єсі Джона Кейджа 4'33'' музиканти-виконавці нічого не роблять?
А) Тому що це електронна п'єса. Музика звучить у запису
Б) Щоби слухачі змогли отримати унікальний досвід і замислитися: що є музика? що є тиша? що є час?
В) Це перформанс. Музику в цій п'єсі грають слухачі на інструментах, що їм роздають перед початком концерту
Г) Цією п'єсою Джон Кейдж хотів сказати, що музика закінчилася і закінчилася ера композиторів
Завдання 3   Як Дьордь Лігеті досягає ефекту пригніченності, емоційності і жаху в "Атмосферах"?
А) Криками, сльозами, моліннями. Цей твір звучить у фільмі Стенлі Кубріка "Спартак"
Б) В цьому творі грають тільки ударні інструменти надзвичайно голосно і потужно
В) Цитатами із музики минулих часів: Моцарта, Шуберта, Вагнера. Але ці цитати змінені і звучать пародійно
Г) Надзвичайною щільністю і кількістю звуків, шарів і ліній; звуки зливаються в один гул
Завдання 4   Як Стів Райх досягає сконцентрованності і конструктивності в своїй музиці?
А) Красиві акорди і регулярний ритм
Б) Звучить тільки одна нота протягом кількох десятків хвилин; слухачі концентруються на ній
В) Цитатами із музики минулих часів: Моцарта, Шуберта, Вагнера. Але ці цитата звучать одночасно з регулярним ритмом у ударних інструментів
Г) Використовує музику Моцарта, але уповільнює і занурює її
Завдання 5   Як Валентин Сильвестров викликає відчуття ностальгії в п'єсі "Вісник"?
А) Використанням музики з радянських і голівудських кінофільмів "золотої доби"
Б) Надзвичайною щільністю і кількістю звуків, шарів і ліній; звуки зливаються в один гул
В) Використовує музику, яка схожа на музику Моцарта, але Сильвестров уповільнює і занурює її
Г) Зворушливими віршами Сергія Жадана в вокальній партії


Українська мова 6 клас

 Тема. Діагностична робота за І семестр 
Діагностична робота  «Морфологія. Іменник».  6 клас
1.До самостійних частин мови належать…
2.До службових частин мови належать…
3.Іменник – це…(вкажіть загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль у реченні).
4.Розподіліть іменники на дві групи: конкретні/абстрактні.
Вітер, канікули, цукор, тиша, патріотизм, учень.
5.Розподіліть іменники на дві групи: істоти /неістоти.
Кішка, дерево, клас, дощ, людина, Марія.
6.Напишіть правильно власні назви.
 Цукерки ромашка, ріка дунай, день учителя, супермаркет таврія, журнал мода, місто одеса, проспект незалежності, державний гімн україни, президент україни, конституція україни.
7.Розподіліть іменники на 4 групи: жіночого роду, чоловічого, середнього, спільного. Окремо випишіть іменники, рід яких не розрізняють.
Лікар, непосида, ножиці, біль, озеро, емаль, двері, замазура, небо, хмаринка.
8.Розподіліть іменники в дві колонки: однина і множина.
Інтернет, вечори, Карпати, радість, книга, книжки, ножиці, дітвора.
9.Провідміняйте іменники.
Життя, ворог, воля.
10.Напишіть ці іменники в Кличному відмінку.
Ольга Володимирівна, Артем, Марія, земля, друг, сестра.
11.Перепиши речення. Випиши іменник та розбери його як частину мови.
Часто згадую рідне місто.

Немає коментарів:

Дописати коментар