середа, 24 березня 2021 р.

25 березня, четвер

Українська література 6-Б клас

Виразно читати поезію В.Сухомлинського "Я був на далекій чужині..." (с.38 підручника)

Українська література 9 клас

Тема.  Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя («Доля»). Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли укупочці, зросли…»). 
Прочитати статтю підручника, с. 251-254, законспектувати визначення "лірична медитація" та "ліричний герой". 
 Вивчити напам’ять вірш «Доля»

            ДОЛЯ

Ти не лукавила зо мною,

Ти другом, братом і сестрою

Сіромі стала. Ти взяла

Мене, маленького, за руку

І в школу хлопця одвела

До п’яного дяка в науку.

— Учися, серденько, колись

З нас будуть люде, — ти сказала.

А я й послухав, і учивсь,

І вивчився. А ти збрехала.

Які з нас люде? Та дарма!

Ми не лукавили з тобою,

Ми просто йшли; у нас нема

Зерна неправди за собою.

Ходімо ж, доленько моя!

Мій друже вбогий, нелукавий!

Ходімо дальше, дальше слава,

А слава — заповідь моя.


Аудіозапис вірша:

https://www.youtube.com/watch?v=MOsC7yf00Zs


Мистецтво 9 клас


Тема. Художні течії і напрямки в кінематографі. 
Прочитати статтю підручника, с.123-127.

Дослідіть самостійно творчість улюбленого актора ігрового кіно. Визначте жанр фільму (комедія, детектив, бойовик, вестерн, мюзикл, мелодрама тощо), роль музики в ньому. Підготуйте невеличке повідомлення.

Мистецтво 8 клас

Тема. Романтизм в образотворчому мистецтві. 

Прочитати статтю підручника, с. 146-155. Переглянути відео:
Намалювати фантастичний пейзаж  (варіант І, с.154, акварель). Фото роботи надіщліть вчителю.

              Образотворче мистецтво 6-А клас


Намалювати фантастичний пейзаж. 
Відео "Фантастичний пейзаж:"
Як намалювати фантастичний пейзаж? Перегляньте відео:
або

Фото роботи надішліть вчителю.

Немає коментарів:

Дописати коментар