середа, 28 вересня 2022 р.

Четвер, 29 вересня

Мистецтво 9 клас

 Тема. Музичний імпресіонізм
Прочитати у підручнику с.21-24.
Переглянути відеоурок:
Виконати тести, відповіді надіслати вчителю для оцінювання (ОБОВ"ЯЗКОВО!):
Завдання 1. “Пополудневий відпочинок фавна” Клода Дебюссі був створений під впливом однойменної еклоги французького поета-символіста. Назвіть цього поета:
А) Стефан Малларме
Б) Поль Верлен
В) Шарль Бодлер
Г) Моріс Метерлінк
Завдання 2. Назвіть ім’я та прізвище французького композитора-імпресіоніста, який є автором симфонічної поеми «Море»
А) Бедржих Сметана;
Б) Ференц Ліст;
В) Клод Дебюссі;
Г) Моріс Равель.
Завдання 3. Позначте композиторів, творчість яких відповідає естетиці імпресіонізму?
А) Ерік Саті
Б) Василь Барвінський
В) Моріс Равель
Г) усі перелічені композитори
Завдання 4. Позначте, яка ознака характерна для творів композиторів-імпресіоністів:
А) прагнення до зображення швидкоплинних вражень
Б) використання поліфонічної фактури
В) звернення до жанру симфонія
Г) використання такого методу композиції, як додекафонія
Завдання 5. У якій країні зародився імпресіонізм в музичному мистецтві?
А) Італія
Б) Франція
В) Іспанія
Г) Україна

Немає коментарів:

Дописати коментар