четвер, 26 травня 2022 р.

П"ятниця, 27 травня

Українська література 5 клас

Тема. Платон Воронько. Збірка «Читаночка». Виразність читання
Перегляньте презентацію про письменника: 
Прочитайте виразно поезію, надішліть відео чи аудіо, як ви читаєте, вчителю:
Липка
Я маленька липка,
Виросту велика, -
Не ламай мене.
Я медовим цвітом
Зацвіту над світом, - 
Бережи мене.
Тінь тобі я кину 
У гарячу днину, -
Ти шануй мене.
Будемо з тобою
Ми рости обоє,-
Ти люби мене.
Виростеш за роки,
Підеш в світ широкий, -
Не забудь мене.
Прослухайте:

Образотворче мистецтво 5 клас

Тема. Архітектура як вид образотворчого мистецтва. Зв'язок архітектури з навколишнім середовищем
Перегляньте відео, ознайомтесь з поняттям "архітектура":
Перегляньте ще одне відео, роботу з відео виконуєте за бажанням:

Образотворче мистецтво 7-А клас

Тема. Продовження теми. «Народна іграшка» 
Перегляньте відео, спробуйте створити схожу іграшку:
Фото роботи надішліть вчителю. Це буде ваша контрольна робота!

Немає коментарів:

Дописати коментар